Elin - duktig

Har varit superduktig idag!
Imorse cyklade jag till Kvidinge, tog cirka 20 minuter. När jag väl kom hem till Micki så stack vi ut och cyklade ännu mer. I typ två timmar sen cyklade vi hem till min (20minuter igen). Sen åt vi här, jag åt müsli och hon åt något liknande. Sen hängde vi med mamma och bror till Pålsjö. Där joggade vi lite i skogen, hittade även ett "gym" så vi gymmade där. Ett gym utomhus då såklart. Var väl där i typ 10 minuter sen joggade/powerwalkade vi tillbaka till där min bror tränade. Så vi var väl i skogen typ 40 minuter. När vi kom tillbaka så tog vi det lugnt och väntade på att min bror skulle sluta.
Har precis ätit lite müsli med vaniljyoghurt och duschade innan det. Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla tv och slappa.
Ha det bra alla!♥
xoxo♥

KOMMENTARER


Ditt vackra namn!
V.I.P?

Din mail? (en hemlighet mellan oss och dig)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?