elin - 1 mil, en liter vatten. (+ lite cola :$)

Hejsan!
Började 8.10, 8.30 tog vi bussen till Maglaby. Sen började vi vår vandring på Skåneleden.
Först gick vi i cirka 3 timmar innan vi stannade och åt. Det bjöds på korv och mos, gillar inte skolmaten så jag åt inget. Sen fortsatte vandringen i det extremt varma vädret. Sammanlagt gick vi i cirka 3½ timmar, hur långt kom vi på de timmarna? Jo en mil :)
Det var riktigt varmt och man var inte hungrig eller sugen på något, men lyckades i alla fall dricka en liter vatten som jag hade med mig. När jag kom hem SPRANG jag direkt in i duschen. Iskallt vatten, åååååååh så skönt!
Nu sitter jag här, allmänt trött. Skulle egentligen åkt till Almira, men vettifan alltså om jag orkar. Herregud vad jag är trött.
Ha det gött allihopa!
xoxo♥


KOMMENTARER


Ditt vackra namn!
V.I.P?

Din mail? (en hemlighet mellan oss och dig)


Har du en blogg?


Vad har du på hjärtat?